לומר הכל בשלוש מילים
סלוגן שנון מבטא במילים בודדות את מה ששיחת מכירה ארוכה מנסה (ולא תמיד מצליחה) לומר.
הוא מלא קסם, השראה ותבונה- ומסוגל להעניק תדמית זוהרת ומרגשת גם למוצר לא סקסי בעליל.
וכל זה לא במקרה; בסלוגן מושקעת מחשבה יצירתית רבה ומוקפדת, שייעודה לזכות בתשומת לב הלקוח, ליצור חיבור רגשי, לשקף נכונה את ערכי המיתוג ובאותה נשימה להניע לפעולה.
"אם אינך יכול לתמצת את האסטרטגיה שלך במשפט אחד, סימן שאין לך אסטרטגיה" (Verne Harnish)
בעולם רווי מותגים וגירויים, יש ערך שיווקי עצום לסלוגן, גם בהיבט הפנים ארגוני.
הסלוגן כמשאב ארגוני הוא כלי לחשיבה ולקבלת החלטות ניהוליות. הוא תורם לגיבוש חברי הארגון, מבטא זהות ושפה פנים- ארגונית חזקה ולכידה ויוצר גאוות יחידה.
*זקוקים גם לעיצוב גראפי?
אני עובדת עם מעצבים מעולים. מוזמנים ליהנות מליווי מקצועי שלי, כדי שהכל יהיה מושלם.