מסלול המראה לעסק
תכל'ס, גולש שהגיע לדף הנחיתה כבר נמצא אצלכם "בפתח הדלת".
הוא יודע מה הוא מחפש ויש לו נכונות גבוהה לרכישה.
הדבר היחיד שאין לו זה סבלנות.
לכן הכתיבה השיווקית של דף הנחיתה צריכה להיות חזקה ומשכנעת, עם מסר שיווקי מקפיץ.
דף נחיתה ממוקד ומלוטש יתמצת בחכמה וביצירתיות את התועלות שאתם מציעים ויבטיח שהגולש שלנו לא יצא בלי להשאיר פרטים.
*ידעתם שכ-70% מכלל הרכישות (בחנויות וברשת הוירטואלית) מתחילות מחיפוש מידע באינטרנט?
אולי הגיעה השעה להיעזר בקופירייטר ולקבל תובנות, רעיונות וכיווני חשיבה חדשים?
*זקוקים גם לעיצוב גראפי?
אני עובדת עם מעצבים מעולים. מוזמנים ליהנות מליווי מקצועי שלי, כדי שהכל יהיה מושלם.